10 augusti 2011

päronskrutt.

Så har jag då varit hos sjukgymnasten, hon såg lite oroad ut att jag inte alls blivit bra... Det var ju bra ett tag, men blev ju bara sämre under semestern. Jävla kukrygg! Läkartid på tisdag alla fall, om jobbet godkänner men det borde dom ju göra ;) Vill fan inte att det är diskbråck alla fall, men den som lever får se och som skönt är har jag bara en natt kvar innan långhelg.

På fredag blir det kalas, 28barre. Det tar sig sa gumman, men gaaah fan jag känner mig gammal. Trots att jag får visa ben både på ica och systemet.

Nu ska jag sätta på mig den fina lilla gördeln som jag fått av mamma, diska lite disk och slänga alla kläder i tvätten. Hoppas verkligen att någon avbokar sin tvättid imorgon så jag kan få lite rena kläder!! Sen ska jag beställa smörgåstårta också, okej jag längtar lite till fredag. Men bara lite ;)

.ibland gör det bara så ont.

Inga kommentarer: