17 augusti 2011

precis som jag.

Det ser ut att bli en fin dag, vädermässigt alltså. Solen går upp mot en ljusblå himmel, och jag går ner under mörkblått tyg för lite sömn. Är sjukt trött alltså, trots att jag sov på soffan igår kväll innan jobbet. När andra blir sjuka hostar dom o nyser och snorar och sånt, jag blir mest bara trött. Trött och trött och lite hesare än vanligt, that's me.
Så nu ska jag sova, när ni vaknar. Gosch, jag är lite trött på den här upponervända världen faktiskt.
Ska ta tag i det, ska ska ska.

Igår fick jag en underbar iphoneladdare av min syster att ha i bilen, lycka! Fick även en sjukt god lotion, här ska smörjas! Och så borde jag sola också, för nu e jag blek igen. Blek och fet, så jävla äckligt! Eller ja, jag känner mig inte mitt hetaste precis. (alla fall inte lika het som jag kände mig när mona sahlin spanade in mig backstage!!) ;)

Hoppas ni får en fin onsdag era små äpplen. Själv ska jag tvätta, städa och dona lite när jag vaknar. 3tunnor tvätt, jo man tackar!

.Tjenare Kungen – Bara för mycket.

Inga kommentarer: