30 augusti 2011

pyssel.

Alltså det här Wordfeud är ju så sjukt jävla kul. Det funkar som Alfapet, man  väljer en random motståndare eller söker efter någon på Användarnamnet. Sen e det bara att pussla och trixa ihop orden tills bokstäverna tar slut. Skitkul! Ända tills man möter Little Rose, alias Rosie66. "du vet ju att jag alltid vinner över dig på såna här spel" säger hon. Haha ja visst, men va fan konstigt när Du skriver dit ett J och får typ 40poäng. Du är så smaaaaaart! ;) Alla fall, tips från mig. Spela!

Annars har dagen idag varit rätt seg, hade ju mardröm delux om ormar som invaderat hela stan. Och sen drömde jag om dom som enligt min drömbok ormarna symboliserade. Så att jag verkligen skulle vara på den säkra sidan. Haha. Anyways, det är många och mycket jag inte saknar. Men jag saknar faktiskt lite, vänskapen. Fast man kan ju inte få allt.

På fredag kommer kärleken. Den lilla kärleken, underbara kärlek! Underbara hon, du. Längtar sjukt mycket. Och jag längtar liksom efter en lugn helg, med höstpromenader, lätt mat, tända ljus och massor av film och mys. Åhhh, kom igen tiden. Öka!

Nu ska jag däremot back to work.

.var inte rädd för, var rädd om.

Inga kommentarer: