19 augusti 2011

hjärta.

Nu tar jag helg! Efter en lätt kaotiskt avslutning på jobbet där jag kände att guuu vad skönt att jag inte beställt nåt och helst vill ha hem det innan helgen. Den chansen e nog rätt liten nu, haha.
Men inte ens en trött rygg och paketregn kan stoppa den härliga känslan i min kropp just nu. Om bara några timmar är jag hos henne och ja, det känns som julafton varje gång.
Åkte förbi Jet och skulle tanka min blåa pärla så det e gjort innan avfärd, tjoppidopp var e mitt tankkort?! Lätt panik. Full fart hem, inte i några lådor. Inte någon jävla stans. Jag höll på att börja grina. Kollade varenda jäkla ficka på varenda jäkla byxa och jacka och väska jag kunde hitta. Sen fick jag hjälp av nån högre makt som viskade att det finns en liten ficka på dina surfarshorts. Kolla där. Jag tackar dig du vackra själ som hjälper mig ibland, där låg det. Vackrare än det vackraste guldkortet! Lycka.

Nu ska jag försöka få ner min puls, somna för att snart vakna och fara ner mot väst.

Happy helg era finos, och alla andra. Lev väl som man säger.

.jag tycker om att du tycker om mig.

1 kommentar:

Mike sa...

två dagar är på tok för lite!
puss