04 augusti 2011

glada rop

Men gud förlåt mig! Jag har glömt att blogga, eller kanske mest av allt inte riktigt haft tiden. Crazy, jag som brukar ha hur mycket tid som helst ju. Men jag antar att jag lever lite mer kul liv såhär på sommaren ;) Därför borde de finnas massor att skriva om, och tro mig det gör det! Men, ibland är det lite lättare att skriva om saker om man får perspektiv på helheten, därför väntar jag lite med allt det.

Men jag kan dela till er att jag har semester! Igen, ja. Torsdag och söndag, så jävla gött.
Klockan 12 går bilen från stjärnhusen och jag kan utbringa ett Happy Pride. Iofs fick jag ett litet bittert sms från min bästaste Frida om att Pride suger och det bara är massa rock och straighta där... Då kom jag på anledningen till varför ja inte åkte upp onsdag, för det står klart och tydligt att det skulle vara rock-kväll. Haha, jag tror blondie missade det ;) Men imorrn kommer jag och bögarna för att dansa schlager (jag e ju förövrigt lite halvbög....) Kommer bli asnajs.
Appropå bögar så har Peter nu klippt mig, kort. Jag älskart! Hoppas bara jag kan få iordning det lika hett som han. Peter du är en pärla!




Nu ska jag trycka två kokta ägg, packa ner lite kläder i en väska och sova mig några timmar. Natten inatt var lugn, fick hoppa in på hubben och trucka lite så kroppen känns ovanligt pigg. Jag känner flytet! :)

Happy Pride nu mina belladonnor, no drama och bara massa skratt. Okej?

.kärleken kom en eftermiddag. och den stannade över natten, morgonen, veckan, månaderna och jag ler.

Inga kommentarer: