29 maj 2008

tlött.

Ännu en solig dag utanför fönstret och det finns inget vackrare än blå himmel, grönt gräs och en nästan vit sol som står högt högt på himmlen! Eller jo, klart det finns vackrare ting men ni förstår hur jag tänker. Åh, jag älskar denna årstid... Tyvärr är det ju så att jag just idag när jag har en helt ledig och fri dag är helt otroligt trött. Jag har gått en liten liten promenad, legat lite i solen och läst Aftonbladet men sen gick jag hem för att däcka i soffan. Jag gick inte upp förrns halv tre idag(iofs bara 7sömntimmar fast ändå liksom)men har ändå ingen ork, puh vare suger. Men å andra sidan, låt mig ligga här och titta på fåglarna som flyger där ute, låt mig somna några minuter till tvn som står på utan ljud. Det enda negativa med hela den här underbara solen och värmen är att man får lite dåligt samvete för att man inte är ute och steker kroppen men ibland orkar man bara inte.
Nu ska jag vila lite, dricka mitt goda vatten som jag kolsyrat själv och sen om jag orkar cykla iväg till Lidl o köpa lite billiga varor :D

Jo just ja, igår skulle de vart match men den var tydligen flyttad. Haha ja jag minns ju att tantaluringen från korpen ringde mig 10 i förrgår och bubbla nåt om flyttning hit o dit på matchen men jag vet också att hon skulle ringa upp och bekräfta det hela. Det gjorde hon fan inte. Men hursom, man borde inte prata i telefon så tidigt när man jobbat natt. Jag var ju helt förvirrad! Nåja, vi körde lite träning. Pissdålig men rätt kul att bara få sparka lite boll liksom :) Fast det var ännu roligare att komma hem och få hänga lite med Jennie (jempa,bäcks,bäckis,bäckham,chiquita,lovika,siljaline,snygg) Kärt barn har många namn! Livet är gott nu.

Okej, på återseende!
tjing.

Inga kommentarer: