08 juni 2008

solsting.

Det är söndagkväll och jag ligger i min säng innan jobbet ska ta vid.
En långhelg börjar ta slut och det gör lite ont i hjärtat men man måste ha tråkigt emellanåt för att kunna uppskatta det fina och roliga, så har jag hört.
Helt helt helt underbart har det varit med ledigt. I torsdags gled syrran Drottninggatan fram i en vit limo, studenhatten på och det bredaste leendet på länge. Det blev en fin eftermiddag i Skogstorpet och sen ännu lite mera öl på hemmaplan. Så har det liksom fortsätt. Fina dagar, ölningar, sjöar, kaffe, hångel och smekningar. Igår hade Anna sin 25års fest och vi var där.. Lugnet före stormen (om stormen kan tillåtas vara midsommar) och imorse vaknade vi tillsammans och bara njöt av solens strålar på huden. Låg på en luftmadrass i poolen mest innan vi drog oss mot gropen istället. Ju mer jag ser, ju mer upptäcker jag skönheten och jag kan liksom inte sluta titta. Det finns inte ens ord, kärlig är inte tillräckligt. ;)

Det här är livet och jag vill ha fler kvällar med grillad mat och båtåkning på sjön. Fler dagar med strålande sol och ett underbart humör.
7veckor kvar till semestern. Plågsamt.

Baby baby.

Inga kommentarer: