13 maj 2008

Första gången.

Det är dags nu, att vika ut sig för allmänheten. Att klä av mig naken och låta er granska huden, jag ska fläka ut mig som jag aldrig fläkt förut.
Fast jag har fläkt på rätt bra ändå tror jag... Ni vet, man räknar på fingrarna och inser att "va fan" när hann jag med allt det, you get the picture.

Det finns så många bloggar i min scrollista att jag börjar ana en liten besatthet. Jag läser om människor jag egentligen inte har något intresse av men likt förbannad är jag en nyfiken själ som måste få mitt dagsbehov av skvaller stillat. Men för att gottgöra lite tänkte jag nu alltså dela med mig av mig själv också. Så gott det går. Jag tar härmed inte ansvar för att andra människor såras, börjar grina eller skrattar tills de får kramp. Jag ansvarar för att jag inte lämnar ut någon annan än mig, i namn ;) Känsliga läsare varnas, likaså de med massa förväntningar...

Följ med!

Inga kommentarer: