23 maj 2008

nöjd.

Självklart vann vi!! 2-0 till hästarna och lyckan är fullständig, jag gjorde nog varken till eller från på planen men det var kul ändå. Min ljumske ville inte riktigt vara med på mina galoppsprång och att trava är liksom mest bara jobbigt, så jag skritta en del ;) Och du, tessac jag smörjde in min egen ljumske när jag kom hem och det är vad jag säger till dig! haha.
Nu sitter jag i soffan efter en hård natt på jobbet, puh det är svettigt att lyfta paket i cirkus sex timmar men jag är rätt tuff så jag fixart ju men som sagt, det e knappt.

Älskade helg, äntligen möts vi igen. Red red wine, lite razz och ett sjujävla schlagerparty.. Jag e tokladdad, dock lite osäker på hur lördagen egentligen kommer bli men det ordnar sig alltid. Först är det ju fredag och jag ska hänga med världens sjysstaste chins och glo lite på nån biofilm. Kanske åka lite inlines innan? Definitivt äta chips och taffsa en hel del alla fall, ska bli underbart!

Håller förresten på och läser en sjukt bra bok just nu, vintervin. Nån form av flatklassisker kan jag gissa på och författaren heter Katherine V. Forrest. Den handlar om några brudar (okej lite äldre kvinnor) som sammanstrålar i en stuga bland bergen. Två kvinnor upptäcker för första gången hur det verkligen är att älska en annan kvinna och trots en hel del porr är boken otroligt vacker och mjukt skriven. Känns som jag är den del av deras kärlekshistoria och jag längtar liksom efter att få upptäcka Dianas och Lanes gayiga sidor tillsammans med dom. Därför ska jag nu trött som få krypa ner i mitt duntäcke och läsa några rader innan jag sluter ögonen. Blir en tidig väckning idag tror jag bestämt, solen skiner ju och jag vill gärna kunna somna tillsammans när natten är här.

(dagens fråga, varför ska vissa lida mer än andra?)

Inga kommentarer: