13 maj 2008

svettigt.

Sitter i mina heta fotbollskläder och väntar på att bli hämtad av en bästa vän. Ska ladda upp med en grym pastasallad innan vi ska krossa i korpenpremiären.. Min kropp skriker efter fotboll, och lite fysisk aktivitet! Slår på stort den här veckan, helt otränad är jag och imorrn ska jag springa på stan med flera tusen brudar och bli påhejjad av åter tusen. Vårruset för andra året i rad, jag är egentligen sjukt misspepp men jag ska kämpa och jag vet ju vad som väntar när jag kommer hem :) Bra beslut nöto att ta lite semester emellanåt så du kan möta sömnen med lite fingrar på din rygg...
Min rygg ja, ber till nån högre makt att den ska palla lite 7mannafotboll under 40min en dag i veckan! Okej jag borde såklart ha följt alla sjukgymnasters träningsschema men om ja inte ens orkar ta fram dammsugarn hur ska jag kunna ligga på de dammiga golvet o låtsas att jag är Hitlers hund? Precis! Jag har ju min aloevera och sen där borta mittemot finns lite hotandcold, haha ibland blir ingenting som man trott. Eller kanske jämt.

Att bli sedd. Att bli uppskattad. Att bli omkramad och få värme. Livet mina vänner, det är livet!
Tillsammans med massa annat, såklart. Och nej Rom byggdes inte på en dag men du kan åka dit på två timmar och uppleva evigheten.

Time to move on.
men dagens fråga... "är du fortfarande lika blåst?"

Inga kommentarer: