19 maj 2008

måndagjävel.

Idag har solen visst kommit tillbaka till stan, fint som snus! Inatt var det is på rutorna och sjuuuukt kallt att lasta bilen och att jobba överhuvud taget.
Jag har haft en sån nice helg så ni kan inte ana, hehe. I fredags var det mest mys, lite promenad men skedning in i sömnen. Lördagen bjöd på underbar bilåkning, jag körde med TessaC, vingåker stod på kartan och till slut efter massa mil så stanna vi i Kumla hos Anna och Johan. Grillade, käka chokladcheesecake och drack lite vin. Sjöng kareoke och spana in Mia&Klara dvdn. Lovelie!
Hahahaha jag älskar Mia och Klara, på precis samma sätt som vissa kan se Vänner-avsnittet 100ggr om o om igen skulle jag nog aldrig tröttna på varken Tabita eller Gulletussan :D

Hmm vad finns annars att förtälja? Har träning med korpen ikväll, kan tyckas seriöst men framförallt sjukt kul! Ett o två jogga på...

Ne upp o hoppa nu ditt Nöto, städa din lilla lägenhet så den e freeeeesch när anna kommer med sallad in sallad! Okej Nötis jag lovar.

tjing.

2 kommentarer:

Johanna alias jojostar sa...

Najs och höra om allt i din blogg du mår bra och har hittat kärleken.,.. låter kanaon... men visst vänner kan man ju se på inte bara 100 gånger utan 1000 gånger... ;) du har ju varit med många av dem mysiga stunderna i den skedande stunden ;) Puss söto

// Johanna alias jojostar ;)

Natalie sa...

Haha 10 000 ggr e nog du uppe i! Kul att du läser ;)