15 maj 2008

slappisdag.

Årets vårrus är över och även denna gång sprang jag hela vägen. Gick lite trögt i början bara, det är ju så sjukt trångt! Men ett o två jogga på, huvudet upp och lätta steg. Mitt mantra för hela loppet och det gick väl sådär, alltså jag är ju heeeelt otränad men sprang in på 30min, jag får vara nöjd.
Blev skönt bortskämd när jag kom hem och sen sov jag hur många timmar som helst. Var en rätt orolig natt men när sängen blev stor och grannkärringen stängt av radion somna jag om ett par okej tre timmar ;) Lovelie. Blir soffläge hela dagen, min vader krampar när dom rör sig och blåsan under foten ser inte ut att må så bra, hallå finns de nån sjuksyrra *blink* som kan säga hur jag blir av med den snarast?!

Ibland när jag har lite svårt att uttrycka mig i ord kommer det oftast bara en litet SHIT, och jaaa... Shit alltså, like a lady ;)

Inga kommentarer: