27 maj 2008

dream on.

Förbannelse, bär jag på en sån eller och drabbar den bara dom jag älskar mest på hela jorden? Eller snarare deras nära... Jag vet inte, men jag kan också drömma sanndrömmar och jag drömde så märkligt inatt. Det var en rätt possitiv dröm, om flirtar och snyggingar. Däremot kom jag på efter ett litet snack men en inblandad att jag även drömde om hon och han. Äsch det är säkert inget, man ska ju inte ta ut nåt i förskott, som jag sa. Men jag minns tårar i det förflutna och jag vet hur ont det kan göra, därför blir jag livrädd och iskall när det finns en promilles chans att någonting är fel...
Drömmar är som minnen, de kan vara försvunna ur medvetandet ibland i flera år men så plötsligt av något så litet som ett sandkorn kan allting komma tillbaka, komma över en. Tänkte på det igår morse efter att fått skjuts hem av Beth.. Hur toadörren gått sönder, vad jag sett och hur jag stod ut med det mesta. Mycket har man innanför pannan och det är nog rätt skönt att man inte alltid minns sina tankar!
Häromdagen fick jag höra att jag har ett pansar.. Hej Hallå där, jag är väl ingen sköldpadda och ingen padda utan sköld heller för den delen.. Men jag har kanske lärt mig vad som är onödigt att lägga sina känslor på, jag har kanske lärt mig att inte alltid visa när det känns för hårt och jag vet att ingenting kan hjälpa. Det har inget med pansar att göra och min mur är lätt att klättra över, men man måste klättra, det går liksom inte att bara se över den. Så så hård e jag.
Äsch nää, inge hård alls. Jag är mjuk som en bomullstuss, alla fall när en viss heting ser på mig och rör vid mig sådär smooth and sweet ;)

A men nu ska nöto sova. Idag väntar lite stad med mamma. Johan opererar knät odå passar det ju utmärkt med en sallad på Bara vara, oh yes.

chill.

Inga kommentarer: