14 maj 2008

jogga.

Sitter i min kattrivna soffa och glor lite slött på tvn, poker. Sjukt sugen att sätta igång svenska spel men ja hinner inte innan jag ska till gustafsvik och springa vad som känns som ett maratonlopp! Jag är ju störd, skämtade häromdagen om att ifall jag inte skulle orka springa hela vägen så skulle jag skylla på "ont i foten" men hör o häpna, den lilla flicksnärtan igår fick in en kalasspark mitt på vänstra ankeln, pain. Men jag funderar på att bita ihop och kuta som om det brann i knutarna ;) funderar alltså...
Nu ska jag dricka lite kaffe, leta på postentröjan och käka taggtråd.

to be continued.

(dom där brösten alltså.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit va imponerande att du springer vårruset! jag har ett gäng medaljer från min storhetstid haha tidigt 90-tal...du vet när man sprang vart man än skulle och inte tänke mer på det....haha
Kul med blogg, första ggn jag är här så nu ska jag läsa in mig på alla dina tankar:) kram sara