22 maj 2008

matchdag.

Älskade torsdag! Det är så härligt att veta att det bara är en natt kvar innan helg, och att helgen verkligen är något att längta till. Längtan, förväntan jag tror det är en av dom bästa känslor som går att ha. Ska inte göra något speciellt mer än att umgås men det räcker och på söndag ska jag försöka ta mig hem till lilla mamma och krama henne på mors dag :)

Det var en märklig natt på jobbet och återigen förstår jag varför jag valt bort en del. Jag förstår inte hur människor tänker och varför, men jag orkar verkligen inte med det där så jag ler och lägger mig inte i.
Däremot var det ju himlans trevligt att diskutera livet lite. Det finns distans, och så finns det distans.. Jag är för jävla dålig på det där med distans, i form av avstånd i fysiska mil men vill man så kan man. Jag hoppas verkligen det blir bra, mår hon bra mår jag bra och så är alla glada. Jag mår förövrigt rätt så bra nu, och fjärliarna dansar vårdansen i min mage, sprudlande.

Nu ska jag äta lite kycklingrulle innan matchen mot Flamingoz.
Ljumsken e inte direkt hel, men jag smörjer och smörjer tar en alvedon och krossar ändå ;)

tja.

Inga kommentarer: