15 maj 2008

bokklubb.

Har precis försökt mjuka upp min stela kropp i ett varmt bad. Gud vad jag älskar att ligga där i skummet och läsa, kan bli fast i flera timmar! Just nu läser jag Smuts av Katarina Wennstam, den handlar om trafficking och konflikter i en på ytan klockren familj. Rekomenderar den varmt!
Ibland känner jag verkligen för att slåss för det jag tror på. Jag önskar jag hade lite mer styrka och mod och verkligen gjorde något för världen, eller för mig själv liksom. Hur svårt kan det vara? Jag måste börja utmana mig lite mer, se till att växa och inte fega så förbannat mycket... Vill sätta upp mål och jag vill nå dom, min första utmaning får nog bli att ta diskussionen att stå upp för mig själv och inte låta någon trampa på mig. Borde inte vara så svårt när det är väldigt få människor som trampar på mig, hehe.

Nu ska jag brygga lite kaffe, diska undan disken och ringa till Frida. Äntligen har hon fixat skjutningen och jag är så stolt! ;) I fucking love you darl!

(dagens fråga, borde jag vara rädd?)

Inga kommentarer: