14 maj 2008

god morgon.

Det är tidig morgon och jag sitter på jobbet, slutar om cirka en timma men är klar för inatt. Dagisnivån på det här stället tvingar mig att vänta in tiden, men snart så ska jag sätta mig på cykeln i 20min innan jag äntligen efter ett tufft dygn kan lägga mig i min sköna stora säng!
Korpenpremiären tog på krafterna men gud så kul det var :) Vi krossade motståndarna totalt och vann tillslut med 9-0, jag fick näta två gånger varav en fullträff rakt i kryllat... Nu ska vi kämpa på, det är ju så sjukt underbart med gräs under fötterna och läder mot tårna.
Träning på måndag men innan det ska jag övningsköra lite med Ådin, lovelie. Folk tjatar ju så förbannat om mitt körkort men jag fattar inte hur jag ska ha råd och köra med det sjuka bensinpriset som är nu?! Nåja, en dag i taget. Jag e bra på det....

Just nu har jag livet precis där jag vill ha det. Känslomässigt vill säga. Eller alltså, tjaaa det blev inte som jag tänkte men kanske blev det så mycket bättre. Ord och blickar som värmer mer än solen på min balkong, jag kan inte mer än le.

Ne, dags att börja tagga till för vårruset. Jag har ändrat mitt mål, jag ska mest försöka komma runt och jag bryr mig inte nämnvärt om vilka som kommer före mig.

chill out, relax och funk up your life.

Inga kommentarer: