24 maj 2008

final.

Godmorgon världen, vilken underbar dag :)!
Solen har väckt oss genom alldeles för ljusa persienner, den vill liksom att jag ska gå ut och njuta av den. Men så känns det lite tomt just nu när troll har lämnat mig för några grottor och jag känner liksom mest för att ligga i soffan o glo på tv. Klockan är ju inte ens slagen nio så jag kan väl ligga här ett tag liksom, innan jag går och köper frukost. Var på bio igår, Utan Spår, spännande men kanske ingen 5 poängare. Handlar om en FBIagent som upptäcker en internetsajt "Kill with me", ju fler besökare desto snabbare dör människan som är tillfångatagen. Allting sänds live och det är inga direkt trevliga scener! Se den, men kanske inte på bio...

Ikväll är det så äntligen dags, Schlagerfinal. Lite coolt äre att Charlottan har samma startnummer som när hon vann i Istanbul, 15, så kom igen nu Sverige håll tummarna! Jag är lite fundersam över om jag ska gå på festen eller åka till Kumla eller sitta hemma... Det sista låter ju inte alls speciellt upphetsande liksom, men känner jag några på festen? Hoppas hoppas fina Rosen ska dit ;)

Hmm nu hoppar jag nog in i duschen innan jag tar en promenix till affären. Ska avnjuta en lyxfrulle på balkongen som badar i sol. Livet är härligt!

Inga kommentarer: