26 maj 2008

natta.

Sitter på jobbet och har lite rast, känns sjukt långt att gå ner till mina mackor men jag e ju lite hungrig i magen så borde ta mig tid till promenaden. Orka. Äsch de e nog bra om jag inte äter iofs, jumbonöten thats me ;)
Vi har precis diskuterat lite om Charlottans insats i lördagens final. Hon var verkligen inte dålig, förutom att hon inte är snygg någonstans så var uppträdandet alla fall klockrent. Besviken på Europa, inför en jury för fan... Släpper de nu, katastrof.

Det finns änglar, det är sant. Hon har ett hår av guld, det är som att vandra på moln när mina steg går i hennes fotspår. Under hennes hud, strax vid ryggens början sitter två vingar och hon tar mig i sin famn och sakta flyger vi mot himlen. Underbara känslor, tack för att ni finns :D

Nattens tanke. "varför bryr jag mig?"

Inga kommentarer: