09 april 2012

under.

Sista dagen på påsken e kommen. Känns som jordens längsta påskhelg! Men så jävla skönt att få ha varit ledig lite, även om nätterna på jobbet numera inte sliter ut mig totalt.
Däremot har jag ju lyckats ställa om dygnet lite mer åt det "rätta" hållet så antagligen kommer jag vara rätt trött inatt. Som om jag inte varit det dom sista två veckorna. Make it work ;)

Dagen igår innehöll långpromme med Anna, fint. Vi kanske kan göra om det snart va? Skulle behöva tighta till typ allt... Kanske borde börja med mitt nyårslöfte. Springa mer! Okej, snart.

Nu ska jag alla fall diska. Och lyssna på musik. Och sjunga. Sen ska jag nog dammsuga lite. Otrrrrroooooligt spännande dag. Haha, ni skulle ba veta ;)

.bästa sättet att komma över någon är, vaddå?.

1 kommentar:

Frida sa...

Komma under någon annan ;)