24 april 2012

hurts.

Inatt fick jag dra lite palldragare på jobbet. Jag fick klättra längst in i en trailer över pallar och paket. Jag fick leka truck när inga nycklar till dom riktiga fann och jag lyfte nog lite mer paket än jag borde. På fel sätt. Idag har jag ont. Känns som jag slitit av halva axeln och där nere i svanken där som allt är bättre bränner de sådär härligt. Så jävla tacksam för att jag slipper slita på min kropp på detta viset varje natt, det hade ju inte funkat. Förstår inte ens hur det funkade i så många år jag ändå slet sönder ute bland paketen. Men allt måste funka de bara e så.

Nu har jag inte alls tid att ligga här och blogga. Pax att diska lite och gå till Coop för att handla upp dom sista slantarna! På hårspray. Så kan de gå.

.i wanna see that face. again and again.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: