05 april 2012

skärp dig.

Så har jag då varit och bioat lite med ett stycke Lefreak. Hunger Games! Den var sjukt bra, men lite töntig. Och jag trodde det skulle vara mer sorgligt. Eller så e det väl bara jag som inte känner nåt. Hehe.

Alltså denna påsk känns inte riktigt helt hundra. Förra påsken var magisk, vi låg i bikini och solade på en gräsmatta i malmö. Hade parkhäng med öl i flera timmar och skrattade fram magmuskler. Alla andra år har det mest varit påskaftonsfest i samma klass som juldagen. Men i år, jag vet fan alltså. Plus att jag av nån anledning brände för mycket pengar i sthlm plus igår så jag vet inte ens om jag har råd med nåt mer fest på hela månaden! Eh, smart. Nu när jag har hur mycket tid som helst, för just fest. Well shit happens, kanske är lika bäst att jag bara stannar hemma. Eller?

Wellawell. Man kanske skulle gå och unna sig lite sömn. Dom säger ju att det är nödvändigt, att sova alltså. Och att äta. Men att göra nödvändigheter hela tiden är ju inte så jävla kul. Kanske. Men nån gång vore väl bra så godnatt då.

.som om allt bara är mitt fel.

Inga kommentarer: