01 april 2012

blow me away.

Åh vilken bra helg jag har haft! Vill inte riktigt att den ska ta slut men jag inser ju att om 45min måste jag befinna mig på kontoret och stanna där ända tills morgonen och då är helgen verkligen slut.

Gårdagen började tidigt med mina äldsta fina vänner och lite frukost. Mysiga nyheter och skratt och sådära. Sen tog jag mig en promenad till min älsklings Peter och fick håret stylat och klippt. Han e bäst! Min bästa <3 
Back till tjejerna på Kungsholmen och lite libanisikt käk. Tyvärr gick deras tåg way to early hem men men, min kväll fortsatte på förfest hos Frida. Earth Hour. Och till slut hamnade vi på Kolingsborg. Kanske inte världens bästa fest? Eller Frida tyckte ju de, men så hade hon också sjuuuukt ont i huvet idag ;) 

Dagen idag har fyllts med film och pizza käk. Trötta själar! Hade jag inte fått Örebrosällskap i bilen hem hade jag fan somnat. Ibland ska man ha tur! 

För att inte somna nu ska jag byta om till postiskläder och rulla till jobbet. Jobbar bara tre nätter denna vecka så kan väl stå ut. Men längtar sjukt efter sängen! gäsp. 

.never fuck up my mind.

Inga kommentarer: