11 april 2012

hello.

Nämen godmorgon! Dags för lite frulle dårå, och BigBrother såklart :)
Som ni förstår e jag på sjukt gott humör, trots en pissig gårdag. Jag som redan ångrat mina spenderingar den här månaden ångrar nu ännu mer. Trodde att bilförsäkringen skulle komma nästa månad men de var visst denna. Åh min dumma Nöt. Kan någon ta hand om min ekonomi åt mig? ;) sen regna det hela dagen igår och jag började jobba mitt i Desperate Housewives men så hände nåt och precis innan jobbet blev jag glad igen och de liksom håller i sig. Äre inte sweet så säg.

En annan orsak till lätt nedstämdhet förutom regnet igår var att jag läste så mycket vi skrivit. Jag e inte bra på avslut, och när ett avslut väl blir vill jag ha ett fint. Nu blev det inget av allt. Eller allt av inget. Jag är inte likgiltig, jag är ledsen. Människor som hamnar innanför min bröstkorg försvinner inte bara, hon vet det. Alla vet det. Jag bryr mig fortfarande men hur sårar man minst? Genom att försvinna kanske. Kall som is.

Fast alla fall. Meningen med det här inlägget är egentligen mest att promota min bästa Frida som ännu en gång startat en blogg. Hon är sjukt rolig och trots eran brist på kommentarer när hon gästbloggade här hos LeNöt så tycker jag ni ska stalka henne! Dag som natt ;) www.fridaafrodite.blogg.se lägger in en sjukt het bild på bönan också. Hon e lite snyggare än väskbilden ni såg henne på sist. Lite.




Nu ska jag fortsätta garva åt dom fattiga på BB. Sen ska jag sova sött. Det där godmorgon i början är inte för mig liksom. Jag vill ha Godnatt :)

.egoist javisst.



- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: