26 april 2012

kvällen.

Tar thaisoppan en annan dag istället :) Pizza.
Ibland är det så jävla skönt att inte göra någonting, att liksom bara glo på datorn. Lyssna på musik. Bada lite. Duscha lite. Låta tiden gå sakta och bara få tid till att tänka lite. Iofs får jag ju lite lätt panik varje gång jag börjar tänka för om man tänker en tanke så tänker man en till och till varje tanke ligger det ungefär 10st undertankar. Det är då jag brukar skriva lite, för att stå emot kaoset som ibland försöker bygga bo. Inte som så att tankarna är jobbiga men det blir ju jobbigt när hjärnan snurrar runt. Jag behöver ju min hjärna på jobbet... Så såhär på tiden utanför jobbet är det skönt om den stängs ner lite. Toppi notch att Kent sätter ord på det jag tänker, idag.

Men guu vad jag jiddrar. Snart är det alla fall helg och jag längtar efter att få träffa mina fina små "mamma"-vänner imorgon. Helt sjukt att alla bönorna har kids. Jag ska då alltid vara the black sheep ;)

.du ältar ingenting och du har alltid så lätt för att förlåta, bara en av tusen små gåtor.

Inga kommentarer: