17 april 2012

faktiskt.

Brallorna passa som en smäck! Bara jag inte visar min mage näck. ;)
Tischan va med rätt het men herremingud vad blek jag är. Måste sola, måste måste måste.

Ja när jag vaknade var jag ju rätt krasslig men eftersom jag är så bra på att ignorera skit så mår jag sååå mycket bättre nu och humöret e på topp! Det enda som saknas är att mitt hem var superrent (HannaJ kan du komma hit en sväng när du blir utröstad kanske?) Ja för de lär hon ju bli, någon gång. Jag hejja på Camilla! Och jag gillar att Amandus sa till henne att det inte alltid e så jävla lätt för en hemlös att få hjälp, trots att det kanske borde vara så. Åh Camilla jag vill med följa med till Dubai! Pliiis.

Nu ska jag skala potatis. Ja jag har köpt potatis, det kan tyckas märkligt för jag gör det typ aldrig. Mitt tålamod och potatis går inte ihop... Men jag ska göra lite fisk och sådära så då passar de väl bäst med det till. Stör mig på att jag inte har nån stuvad spenat bara. Men man kan inte få allt som som den glade sa till den bittre. eh.

Egentligen tror jag att jag längtar efter att producera text som känns. Men som sagt, jag blir nervös på alla dessa sidvisningar så jag vågar inte. Jag producerar den somewhere else. Så de så.

.jag längtar inte längre men jag saknar dig.

2 kommentarer:

Mkay sa...

Blondera, skaffa löshår och sillisar så får du nog hänga med till Dubai! Fina svenska flicka yaaaa ;)

Natalie sa...

jag har plockat ögonbrynen, räcker inte det?!