13 april 2012

ett fel närmare rätt.

Men please. Hon planerade sin dag, sin vecka och sitt år men så kom livet emellan. Så kan det ju vara.
Däremot kan det ju vara kul att vara lite planerande. Däremot kan det ju kanske vara kul att inte skrika ut sin rädsla för press och stress så fort prat om framtiden kommer på tal. Men jag bryr mig inte längre.
Det är bara så sjukt jävla frustrerande att ibland känns det som att "du vet inte vad du har förrns du förlorat det" ska skjuta sig som ett eko genom hela livet. Och nej, jag vet vad jag har. Alltid. Det verkar vara andra som har lite svårt för det där. Buttwhocares. Nej jag vet inte, blev ba lite bitter såhär på nattningen. Otrrrrrrroligt dumt.

Nu är det fredag! woppa. Idag ska jag till Kumula och fixa bilen, jag hoppas på sol men dom säger att den ska gömma sig bakom molnen så kanske inte rå. På kvällen vill jag mööööysa. Eller de e klart, i've got a rep to protect så egentligen vill jag göra benböj och skaka armen ute nånstans. Men fredagar e sämsta dansdagen. Däremot har jag ju lite rött vino hemma, och en del filmer. Jag tror nog jag ska överleva kvällen.

Nu ska jag spela lite bubblor. Hatar det där jävla spelet! Sen ska jag jobba för hemgång ;) 

.let's do this right.

1 kommentar:

Frida sa...

Mmm så typiskt med människor som inte kan uppskatta vad dom har.. Jag uppskattar oxå alltid vad jag... Puss min nöt!