11 maj 2012

walk of shame.

Ja jag kommer skriva om min sjukdom just nu. Har ni tröttnat så läs något annat då...
Alla fall, så tänker jag att man har väl aldrig uppskattat att vara frisk så mycket som när man väl är sjuk?
Jag tänkte att ja men så mysigt, kan ligga lite och kolla film då. Hittade en go en med Matt Damon och Scarlett Johansen men somnade innan ens bönan hunnit in i handlingen. De e ju som så att jag bara somnar hela tiden! Det är lite skönt absolut för då slipper jag känna en brinnande vulkan i bröstet och jag slipper hosta sönder min vackra röst men... Det är tråkigt!
Iofs drömmer jag rätt trevligt, men de e ju bara drömmar. Och jag tror ju ändå att jag drömmer hela dagarna så inget märkvärdigt där inte.

Well whatever. Jag ska gå ner i källaren och hämta upp mina Isfolket böcker och kötta igenom dom once again. Det ska jag! Sen ska jag äta maräng och förbanna Donken att dom inte har utkörning på mat, börjar bli hungrig men orkar verkligen inget... Så jävla ynklig att jag spyr på mig själv!

.never mind, do what u do best.

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: