08 maj 2012

sorrow.

Jag kan inte svälja och det dunkar i näsan. Att flytta mig från sängen till soffan tog ungefär tre timmar längre tid än normalt och det tjuter i öronen. Det gör ont på huden och lite lätt under den, ögonen har vatten i sig. Jag tror jag är sjuk. På riktigt alltså. Men jag vill ju verkligen inte det! Jag vill liksom jobba, jag vill göra saker och jag måste ha ork att piffa till mitt hem. Det här passar mig inte alls ska jag tala om för er!
Jag hade ju för fan nyss ont i halsen, kom igen nu och visa lite rättvisa! ;) go away sickness, go away.



Kanske blir det bättre med lite mat. Om mackor nu e mat? Jorå. Sen ska jag försöka plocka lite kläder till BB och där framåt 22 är jag nog frisk och kan åka till jobbet...

.du sa inget här e givet, för sådant e livet.

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: