01 maj 2012

1maj.

Idag e de visst röd dag och helg dag! Äntligen maj, som jag längtat på den fullständiga riktiga våren! Och den kunde inte kommit bättre än just denna helg. En mycket fin och bra långledighet tar slut ikväll 22.15 när ja ska infinna mig på jobbet. Ska fan bli lite skönt att få jobba lite, herrrrremingud jag har haft alldeles för festliga dagar och nätter senaste tiden. Är idag lätt sliten men så värt det :)

Ska alldeles strax rulla hem från Uppsala, snart borde alkoholen gått ur min stackars kropp. I väntan på det har jag hängt lite på balkongen och försökt få nån slags färg på min genomskinliga hud. Jag upptäckte mest massa leverfläckar som ploppar upp. Vissa kallar dom åldersmärken men va fan, jag e ju inte 70 precis?! Jösses.

Annars så vill jag bara säga som så att det är tråkigt att vissa saker blev som det blev men antingen kan man välja att strunta i det och tycka om varandra ändå. Eller så kan man älta och bittra och splittra allt i olika läger. Man har alltid ett val. Väl? Kanske e det bara jag som verkar tro och tycka det... Men då får de väl vara så då.

.see ya later era små hönor. höns.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: