10 maj 2012

kompott.

Igår innan jag somnade trodde jag att jag var frisk och tänkte att äntligen! Imorse när jag vaknade mådde jag som en brun banan igen... Pliiiis halsen var lite jävla samarbetsvillig och sluta gör ont. Tack på förhand.

Annars så måste jag faktiskt tvätta idag, hur sjuk jag än må vara kan jag inte springa runt utan kläder. Fryser lite halvt ihjäl då... Det e väl det roligaste jag kan skriva om idag dårå. Tvätten. Jeeesus ni måste älska att läsa om mitt liv?

Jag kan ju iofs dela med er att jag absolut och visst tycker det är fint att Obama är för att homosar får gifta sig. Och självklart är det vackert att man kan skriva på listor om att resten av världens ledare ska hänga på och också lovprisa denna underbara kärlek och rätten till äktenskap. Men va fan, ärligt? 2012 och vi har inte kommit längre än såhär? Men samtidigt så jävla långt. "hur långt du än har kommit, har du alltid längre kvar" som Kent sjunger.
Tänk om varenda gaymänniska stod upp för sig själv och visade var dom stod. Jag tror det skulle ta lite udden av karikatyren, jag tror det skulle göra det ännu mindre big deal att säga "min pojkvän är en hon" typ. Först när det konstiga inte är konstigt längre bryr sig ingen.
Iofs har jag alltid tyckt det är lite konstigt att gifta sig, så vem fan e jag att yttra mig. Poängen med allt är kanske bara att kärlek är fint och ingen ska döma dig för att du har ett hjärta som kan älska. "vem du älskar det är inget, att du älskar det är allt."

.yada yadi yaddi yaa.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: