12 maj 2012

be the one.

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är skönt eller ångest jag känner nu när jag lägger mig innan tolv en lördag. Men jag e sjukt trött, har haft en fin dag och en underbar kväll och borde känna mig typ nöjd. Ruts leende sitter lite fastetsat på min näthinna och jag ler när jag tänker på hennes stora blå ögon. Elin och mammas slående likheter som blev än mer tydliga efter ett par glas vin gjorde min kväll ;) och allt jag känner borde peka på att jag skulle kunna somna som en nöt i ett skal. Men ändå, inte riktigt nöjd. Skulle kunna tänkt mig att avslutat allt i schlagerbaren på Ritz med dom där underbara som är där. Eller varför inte Strömpis, finns nog en och annan underbaring där med ;)
Just det att jag skulle vilja men inte gör får mig alltid lite ur balans. Men man kan inte göra allt man vill... Så e det ju, hur hårt det än må suga. Dock kan jag verkligen intala mig själv om att jag hade däckat för min kropp är fortfarande krasslig och imorgon tänker jag jobba igen! Har ju även en bil i Kumla som måste bli hämtad. Så dags att sluta de små bruna och drömma om en vacker framtid. Typ.

.och vi blev främlingar som aldrig kommer ses igen.

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: