26 maj 2012

freschness.

Igår käkades det grill på East West. Fattar inte varför jag inte är ett big fan av sushi alltså, måste vara riset! Kanske. Alla fall så var det götta med kött och japansk öl!
Kvällen fortsatte sen till Olles och skönt häng. Jävlar vad de regnade, åskade och blixtrade. Så mysigt så ;)

Dagen idag har börjat top notch! Lite tidigt kanske men de gör inget alls... Och nu har jag käkat frulle och kollat torsdagens avsnitt av BB. Bara fredagens kvar!
Sen ska jag pimpa upp mig själv och dra upp på staden.
Grill och Eurovision ikväll! Som en dröm. Hoppas verkligen att Loreen kommer ihåg vilken version hon ska sjunga bara...

Fan vad jag hatar att bli analyserad. Därför kan jag fan inte skriva något vettigt. Booooring. men de e ju som de e. Och folk kommer alltid att bry sig eller hur var de? ;)

.solen har skinit länge nu and i liiiiike it.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: