15 maj 2012

natten.

Jösses such a night detta är. Det går ju bra alltså men ni vet när förvirringen ibland e total och plötsligt har det ändå hänt något, hur gick det till?
Det bästa är även att jag ska hit på fredag igen för ännu lite övertid. Människor makes sense, men det e klart att jag kan jobba mig lite. Har ju ändå inget bättre för mig ;)
Tack gode någon att det är ledigt på onsdag! Ja jag vet väl att ni e lediga på torsdag, dom flesta men jag e alla fall ledig natten till torsdag. Vilket kan innebära lite findrinkar på kvällsningen om livet vill sig väl! O det brukar visst vilja det...

Nu ska jag ordna upp en liten grej som jag visst missade att göra förut. Jag kan inte ha så här mycket i mitt lilla huvud, det blir ju kaos. Ops. Men alla kan väl göra fel?! Just det. Shut din mun up. Nu ska jag styra upp det här stället ;)

.jag längtar till min mysiga lilla säng.

Inga kommentarer: