07 maj 2012

amaranthine

Slut på helg och dags för ännu en underbar arbetsvecka! Typ så.
Har haft en fin helg, som alltid nu för tiden känns det som. Så jävla trist att den ska rulla förbi så fort bara men det är en sån sak som man inte kan göra något åt och alltså inte borde slösa energi på. Precis som denna lilla rast, snart slut! Måste hinna ta mig lite cacao creme innan känner jag. Magkatarr så kaffet passar mig inte riktigt, tyvärr för ögonen e trött och det börjar bli lite tröttmössigt i skallen.

Jag har en ny favvislåt. Tusen nya, som e gamla. Men Amaranthine, i like it. Skulle kunna länkat här men det finns knappast Spotify på datorn och telefonen får jag ju inte bruka ;) så ni får väl googla upp den själva. Amaranthine med Amaranthe alltså.

Sen vill jag bara be om ursäkt för mitt hjärnsläpp tidigare. Jag heter ju för fan Nuttliee på Instagram, inget annat. Så crazy de kan bli.

Nu choklad. Och jobb för hemgång. Som så många gånger förr.

.och jag vill göra det igen och igen och igen.

Inga kommentarer: