11 maj 2012

apoteket teket.

Nej men så trevligt att vakna efter 4timmars underbar sömn. Så trevligt att bröstet bränner sönder och varje liten rörelse i kroppen slutar med en hostattack värre än ett atomvapenskrig.
Jag kan inte prata, vem jag nu skulle prata med kl 6 på morgonen men ändå. Jag kan knappt andas för näsjäveln har bestämt sig för att bli helt täppt. Och jag kan inte sova, pga allt ovan såklart men även pga kyla vs. värme. Ena sekunden dör jag halvt av överhettning för att i nästan frysa som en liten piggelin i frysen. Så jävla synd om mig nu! ;)

Ska dricka lite te. Kanske äta en glass och förhoppningsvis somna om en sväng snart. Är det någon som har en bra kur mot sjukligt ont i hals/bröst så är nu tiden att ge mig den! Kuren.

.vem hade kunnat ana.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: