07 maj 2012

ole dole koff.

Fan! Jag kunde inte ha mer ont i halsen. Som om en avbarrad julgran sitter fast i vänster sväljkanal och river gött. Inte en dröm. Måste vara nåt på de där jobbet jag jobbar på, de e ju alltid nån sjuk. Så smittar vi runt varandra, groose!
Tur att jag snart ska följa med Mikaloui till Ikea och tänka på nåt annat... Ni ska bara veta när en Nöt är riktigt sjuk.

"jag vet du odlar vingar för din hud har blivit för trång, jag vet att du försöker flyg bort någonstans med dom" /Thåström

Som dom raderna är bra då! Dom säger så mycket och dom berättar en sanning, en verklighet som borde vara vida känd.

Usch jag har så mycket jag skulle vilja få ur mig. Kräkas lite galla över vissa, få stå upp för mig själv och förklara det som är.
Men jag får inte.

.jag skulle sakna varje minut.

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: