09 februari 2012

Yksi kaksi.

Veckorna går så sjukt fort! Speciellt när jag har sjuka insomningsproblem vissa dagar och ligger i sängen tills de nästan mörkar ute. Våren är efterlängtat! Men känns alldeles för långt borta med massa minusgrader och blåst ute :/
Hursomhaver så är det alla fall fredag imorrn! Kunde inte längta mer! Känns skönt att åka tåg också, ska läsa ut ett par böcker när ja sitter där och gör ingenting hade jag tänkt. Har ju börjat på några stycken men inte riktigt haft tiden och orken att avsluta.

Nu ska jag packa min väska. Smörja mina krampande axlar (hallå datafolk jag behöver råd om hur jag inte ska dö i axlarna av allt stillasittandes på jobbet?!) och kanske kommer Anna förbi en sväng senare. Om du inte gör det kära vän gör det inget, för det e lite kaos här hemma ;)

På återseende. Blir nog en tågblogg imorrn! Tuff tuff.

.allt du är vill jag.


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: