23 februari 2012

winner.

En liten prinsessa är född! Dom sa på tvn, "hon föder sitt barn" ja vems annars. Men det är inte bara hennes och Daniels. Det är hela Sveriges lilla barn. Faktiskt. I monarkin finns ingen demokrati. Monarkin är våran egendom, så är det.

Alla fall. När jag väl somnat imorse efter lite BB-titt och bebisnyheter sov jag som en stock och har typ missat världens underbaraste väder. Men lite sol hann jag med, tog ju ut mat till vildkatten i lekstugan. Hon tackade mig med ett litet kärleksbett rakt över handleden. Så söööööt. ;)

Nu ska jag koka lite kaffe, tryck twister och undra varför jag inte kan bli smal för?! Imorgon ska jag jobba lite övertid. Kl 14!! Jeeeeus jag kommer vara trött. Men inatt ska jag tydligen få pris för att jag vann tävlingen "gissa när ungen ploppar ut" ;)

.berätta hur du gör, när du vänder bort din blick.

Inga kommentarer: