10 februari 2012

relaxen.

Om ni vid fyratiden befinner er på centralen i Göteborg och undrar vad de e för Uggla som just kliver av tåget är det inte Magnus Mange Uggla. Det är jag.



Drog hem lite tidigare från jobbet ihopp om att somna och få sova säg kanske (högt räknat) fem timmar innan jag drar. Nu blev det inte så och jag tror jag har gett upp. Men att ligga i sängen och blunda är ju också vila och i ärlighetens namn gick jag ju inte upp med tuppen igår precis. Tror mitt vakna tillstånds rekord är en bra bit över två dygn så nog kan jag överleva 1.5? (särskrivning?)
Om min böna är snäll kanske jag kan få sova en timma medans hon tvättar, jaaa.
För kännedom har jag inte druckit kaffe sen kl21 igår så skyll inte på de (drog en cola zero vid två men det e väl inte samma lika?)

Nej
Men

Atte.

.fan vad skönt att få åka tåg.

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer: