15 februari 2012

radergummi.

Det var länge sen jag skrev nåt om min sömn här i bloggen va? Eller? Minns inte. Och att minnet blir sämre är fan tecken på sömnbrist. Att jobba natt.
Jag trivs ju i ärlighetens namn faktiskt riktigt bra på mitt lilla jobb nu för tiden, men jag trivs inte med att sova en timma och vakna, vara vaken 30min och sova 3-4timmar till. Det är ungefär så det ser ut. Inte helt optimalt, och min nuna börjar bli sliten. Min kropp är sliten, är ju fan helt jävla yr! Bläääh. Två nätter kvar, sen helg.
Att ha ett distansförhållande och bara kunna träffas på helgerna är ju inte skitkul, speciellt inte när man inte sover nåt på veckorna. Man försöker liksom mest bara vila upp sig genom att sova. Försöka. Så förlåt alla vackra själar om jag inte e så sjukt himla social emellanåt, men jag orkar faktiskt inte. Även om jag vet att det är det sociala som får mig piggare. Men till våren, då kör vi! Okej?
Imorgon kommer alla fall Mikaela, hon ska få sova när jag jobbar och sen ska jag sova när hon vaknar. Men bara vetskapen om att hon inte e på andra sidan landet eller världen brukar liksom göra mig lite tryggare och jag sover mycket skönare. Hon e bra på det viset, sövande liksom ;) Näääärå.

Nu uniform och jobb.

.skrev du att du saknade mig?.

Inga kommentarer: