29 februari 2012

doubty.

Igår vare en hektisk dag! Men mysig :) Spenderade ett par timmar hos mormor och morfar, åt mig proppmätt och fick hemlånat en spikmatta. Nu ska väl kanske bloder börja cirkulera igen... 
Efter mormorbesöket drog jag och blå faran ut till landet för lite barnkalas. Björn fyllde tre och dom käka hamburgare, lekte sjörövare och smaskade glasstårta. Jag drack kaffe och satt me en lätt öppen mun förundrad över att alla dessa små kids inte slår ihjäl sig oftare. Ljudnivån på ett barnkalas är galet, men även där lite mysig ;) 
 
I helgen är jag verkligen i valet och kvalet om vad jag ska göra. Antingen blir det födelsedags fest utan utgång. Eller så blir det Sthlm över natten och Moxyfest, ryktas om Loreen! (jag vet, förr hade jag inte tvekat men tiderna förändras...) eller så blir det en kväll hemma i soffan med brasan tänd och massa film på tvn. Det sistnämnda låter mest lockande, men det hade varit så sjukt jävla mycket bättre om DU kunde vart här och delat kvällen med mig. Då hade de inte funnits någon tvekan liksom. 
Men men det är bara onsdag än så länge... Och jag ska fokusera på lite mat istället. 
 
.so long lovers.

Inga kommentarer: