31 januari 2012

vardag.

Idag känns allt som det ska göra, tror jag. Det känns liksom lätt. Allting.
Jag har sovit ut, legat och dragit mig i sängen under ett tjockt och varmt duntäcke. Jävlar så kallt det är ute!
Jag har handlat kylen och frysen full med goda nyttiga grejer. Styrt upp köket. Badat gött i olja och nu sitter jag med en kopp cappuchino och spanar in Mot alla Odds. Det har gått typ 5min och jag är redan rörd i hela hjärtat. Vilka människor!

Annars så var helgen supermys. Ni vet att liksom inte göra något utan bara vara tillsammans.
Fan det låter som jag blivit religös eller nåt, men så är det ju inte. Verkligen inte. Men jag måste ju skriva om lyckan som fladdrar i magen såna här vanliga vardagsdagar som liksom bara är där och allt känns som det ska. Underskattad känsla...

Det enda som skulle kunna göra allt lite mer komplett var om nån ville spela badminton med mig imorrn, biljard eller bowling med mig på fredag eller lördag och sådära. Men öl och mellomys på lördagkväll e alla fall en spik. I foten!

Nu ska jag götta ner mig under filten innan det blir jobb. Igår fick jag rosen på tårtan av mina kära jobbarkompisar, då blev jag glad! :) idag ska jag nog inte äta nåt. Här ska tightas till.

.när man inte orkar mer, så orkar man ändå.

Inga kommentarer: