03 januari 2012

hej.

Jag beställde ju min tv igår. Den lär ju inte komma idag, har jag nån jävla lyckoträff kommer den imorrn annars på torsdag förhoppningsvis. Elin hämtar sin tv idag, så jag gick upp tidigt för att passa på att se lite på den nu när jag inte vet när det kommer hända härnäst ;) Lyllo mig att det är Sjunde Himlen på femman.
Egentligen var ju inte det anledningen till att jag gick upp, men ni vet. Jag vaknade. Kunde inte somna om. Kissade. Var klarvaken.
Har varit sugen på Donken-mat sen nyårsdagen så idag tänker jag fan frossa. Äta Bigmac och kolla film på datorn. Självklart efter att jag har plockat in disken, sorterat tvätt, pantat burkar, slängt glas och massa sånt där. För att känna det som en belöning liksom. Eller? ;)

Nu hoppas jag mest att M ska bli frisk därborta i Thai så hon kan njuta till fullo av sin resa. ♥  




See ya later bloggis.

.screw nyårslöften.

Inga kommentarer: