11 januari 2012

finast.

Imorgon fyller Hon år. Hon den där som bor i mitt hjärta.
Jag skulle så jävla gärna vilja vara med henne imorgon och helst då i solen där hon befinner sig. Jag skulle göra frukost på sängen, njuta av morgonen. Dricka champagne och äta lunch i solen. Snorkla lite och hålla hennes hand och bara skämma bort henne hela dagen. Finns ingen som är värd det så som hon.
Men jag kan inte göra det, inte imorgon alla fall. För jag e liksom fast här i Sverige... Men hon kommer ju hem någon gång förstås, jag kunde inte längta mer!

Annars så vete fan vart den här dagen tog vägen. Jag sov alla fall nonstop tills klockan ringde halv tre. Måste varit sjukt trött... Och det har liksom fortsatt lite tröttigt hela dagen. Men har alla fall tryckt ner alla tomtar och stakar i kistan nu, bara gardinerna kvar. Har även spelat lite GTA på mitt fina xbox360, funka fin fint ihop med tvn. Jorrå, jag e nöjd!

Nu slurpar jag kaffe, har värmedyna på magen och kollar på Mästerkockarna. Snart jobb... Är inte jättesugen om jag ska vara ärlig. Men att göra det man måste e att göra det man ska ;)

.så fruktansvärt jävla långt bort.

Inga kommentarer: