27 januari 2012

happy endings.

Sådärja, tiden går fort när man har roligt! ;)
Nu väntar en långhelg med hon den där som har varit i Thailando en mindre evighet. Hämtar upp henne på Landvetter ikväll. Wish me luck att hitta rätt, inte sladda i halkan och att komma i tid. Spanks.

Nu käkar jag lite frukost, jordens godaste marknadskorv (starkaste vitlöken jag käkat, sry M ;)) på rostat bröd och iskall oboy. Som jag njuter. Annars väntar jag mest på att vetekudden ska bli varm... Att sitta framför en dator och jobba en vecka i sträck sliter på min lilla nacke tydligen. Men hellre lite brännande smärta där än dödlig smärta i svanken. Så äre ju! Och för all del, tänk på kämparna i "Mot alla Odds" inte klagar dom över små skitsaker inte... Grymma människor förresten, se det! Svt-play levererar.

Dags för lite sömn. När jag vaknar har jag massa att göra innan resan ner så kom igen nu sömnen och ta mig med storm!

.relight my fire.

Inga kommentarer: