02 januari 2012

I had a dream.

Jag vaknade av en sån hemsk dröm imorse. Måste skriva ner den...
Jag gick runt på bibblan i Kumla, hade träffat typ en psykolog där och pratat om att jag inte kunde sova så bra. Varför hon jobbade på ett bibliotek är oklart. Jag fick göra massa sjuka övningar, ta blodtryck och massa. Men jag var helt normal. Skönt! Sen skulle jag gå ut och då är det såna där automatiska dörrar som öppnas och stängs, när jag är i entrén men massor av andra folk ser jag hur en mycket liten man kommer in genom dörren. På sig har han en Bin Laden mask och jag hinner se hur han sliter av sig rocken. Jag skriker "kasta er ut!" och slänger mig ut genom dörren samtidigt som han spränger sig själv i luften. Jag kravlar ut i snön och är nu typ vid IcaProfilen. Jag försöker få fram ett "hjälp, han har sprängt" men folk bara kollar på mig. Men sen fattar dom vad som hänt och springer dit.
Jag vaknar helt kallsvettig, kan inte sluta se den där lilla mannen framför mig och vågar inte somna om! Hallå eller vad är det här nu då? Jag har inte ens sett nån otäck film eller kollar nyheterna på skitlänge! Så allt jag kan säga är, ser ni en liten man i Bin Laden mask spring för fan...

Nu ska jag äta mat, vänta på att Mildred Pierce ska börja och försöka komma ihåg att jag börjar 21.15.

.äckliga jävla krigvärld.

- IPhone-inlägg!

Inga kommentarer: