15 januari 2012

Gåta.

De e natt o jag borde sova som alla andra. Men jag e inte riktigt som alla andra...
Har nyss kollat stjärnorna på slottet. Mitt fulla jävla jag grät. Jag kom på att sorg är att ha älskat något fullkomligt och sen förlorart det. Smärta är att veta om förlusten som ska komma. För den kommer komma.

Sen tänkte jag att om man förlorat något man älskar i sitt hjärta och förlusten kommit till en på fel grunder kanske de inte e så jävla lätt att bygga nya bon i sin pulsåder. Jag tänkte de alltså, jag vet inte. Jag har förlorat på sanna grunder och dom tårarna svider men att sluta släppa in skulle aldrig kunna hela mig och med den kunskapen älskar jag mer än ni förstår. Att inte förstå den meningen innan denna är inget jag klandrar er men försök att tänk utanför allt.

Nu har jag förövrigt nyktrat till efter en grym utekväll så Godnatt då. Njut av livet, de e det enda du har.

.sen blir de svart.

Inga kommentarer: