01 januari 2012

Supé.





Tänk er att det ligger rätt mycket god lite stark korv där i också. Så jävla gott!
Nyårsafton blev fin, skratt och en del spel. Älskar när folk blir helt tävlinginsinriktade. Jag älskar däremot inte när jag har typ en bricka kvar till brakseger och den som ligger sist får ett kort "byt plats med den som ligger först" Jävla skitspel! ;)

Sen blev klockan tre och vi kände oss gamla. Frida sov typ redan innan sista gästen fått tag i taxi. Appropå sista gästen, som var Anna såklart så stod hon för efterrätten igår. Panacotta, och tänka sig det blev över!! Vilket får min chipsfrukost att just nu bli ännu bättre. Nästan lika bra som när min underbara tjej ringde mig igår :) Söööötis.
Man vill ju äta rätt mycket en sån här dag känns det som. Och gärna fett, men jag har from idag börjat ett nytt liv. Min nya hobby ska bli löpning och bli smalis, så idag blir det ingen pizza. (chips till frukost, panacotta till brunch och kreolsk gryta till efterrätt är bara en mänsklig rättighet, inte frosseri).

På återseende. Nu blir de film i väntan på att snarkmonstret ska vakna...

.och så kom snön.


- IPhone-inlägg!

1 kommentar:

Frida .. sa...

Snarkmonstret! Jag hade ju för tusan ont i halsen.. och dessutom så ville jag pika alla gäster att det vardags att gå hem.. måste ju få min skönhetssömn :P...