10 januari 2012

bore.

Jag gillar liksom att snön kommer som ett litet hån i ansiktet på alla som precis haft jullov. Jag tror den kommer nu för att retas lite, haha jag tror jag gillar snön idag! O imorse när jag skulle köra hem gillade jag den också lite, perfekt sladdväder. Nu sladdar ju inte jag direkt överdrivet mycket men ändå mer än när den första snön alltid kommer. Och ska man inte längre än 3km då är det kul med snö, annars suger den. Fast det e klart, lite fint är det faktiskt.

Jobbnatten kändes som en vecka, men fråga mig inte varför. Det flöt ju liksom på smärtfritt, men min hjärna var trött tror jag. Vaknade även vid 10imorse av att posten ringde och sa att dom skulle leverera min tv under dagen, tack för väcknningen för jag låg och hade nån jävla stressdröm om platsbrist, sena bilar och papper i mängder. Isch. Men sen somna jag om och sov gott. Götta!

Nu väntar jag på att M ska komma in på msn. På att Tvn ska komma. Och på att få gå till affärn. Exakt i den ordningen...

.blott en dag, ett ögonblick i sänder.

Inga kommentarer: